مکان شما:فروشگاه اینترنتی استایل آپ>بلاگ>اکسسوری دیجیتال>نکته ها و ترفند ها>آموزش تعویض بند ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 [تماشا کنید]...
بند ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3
 

چگونه بند ساعت هوشمند Gear S3 خود را تعویض کنیم؟

خرید ساعت هوشمند Gear S3 یکی از بهترین گزینه های خرید برای خرید اسمارت واچ  بازار فعلی ساعت هوشمند است. کمپانی سامسونگ برای افزایش قدرت انتخاب شخصی‌سازی ظاهر ساعت‌ گیر اس 3، انواع بند‌ها در طرح‌ها و استایل‌ متفاوت به کاربران ارائه داده است. البته این بند های یدک توسط کمپانی سامسونگ طراحی و تولید نمی‌شوند؛ این کمپانی کره ای با همکاری طراحان صنعت ساعت‌سازی و مد، بسیاری از انواع بند ساعت هوشمند گیر اس3 را تولید کرده است. با این روال سامسونگ با سیاستی هوشمندانه توانسته با افزایش گزینه‌های خرید لوازم جانبی ساعت هوشمند خود، بر میزان محبوبیت آن افزوده و قدرت افزایش هرچه بهتر استایل و ظاهر محصول خود را به کاربرانش ارائه دهد.

سامسونگ البته با معرفی استاندارد طراحی بند 22 میلی‌متری برای ساعت‌ گیر S3 راه را برای تمامی طراحان و تولیدکنندگان غیر رسمی نیز باز گذاشته است.

قبل از شروع آموزش مروری داشته باشیم بر حق انتخاب کاربران در خرید بند ساعت Gear S3 و ذکر ویژگی‌های آن‌ها:

بند سیلیکونی ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3

از ویژگی‌های بند سیلیکونی Gear S3 می‌توان به رنگ‌بندی متنوع آن اشاره کرد که با استایلی اسپورت، استفاده بالایی نیز دارند. این بندها عموما دارای رنگ‌های مات می‌باشند و با تعداد حفره‌های کافی برای تمامی سایز‌ مچ‌ افراد قابل استفاده هستند. دوام و طراحی ساده را می‌توان از دلایل خرید بند سیلیکونی ساعت Samsung Gear S3 برشمرد.

مزایا:

  • مواد اولیه سبک
  • دارای قفل سگک فلزی
  • رنگ بندی متنوع

بند فلزی ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3

بند فلزی ساعت Gear S3 با ظاهری کلاسیک، مناسب برای افرادی است که قصد استفاده از این گجت هوشمند در محافل بیشتر رسمی را دارند. این بند در رنگ‌بندی محدودتری نسبت به بند سیلیکونی ارائه شده ولی همچنان با طول 18 سانتی‌متری خود قابلیت تغییر اندازه برای تمامی سایز‌ها را دارا می‌باشد. خرید بند فلزی ساعت سامسونگ Gear S3 به دلیل طراحی منحصر‌به‌فرد و مقاومت آن در برابر خوردگی پیشنهاد مناسبی خواهد بود.

مزایا:

  • طراحی کلاسیک
  • ساخته شده از فلز ضد زنگ
  • قفل تاشو
  • رنگ‌بندی زیبا

بند چرمی ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3

بند چرمی ساعت Gear S3 از آن جهت که ظاهر ساعت را به سنتی‌ترین شکل خود در می‌آورد مورد توجه بسیاری از کاربران می‌باشد. استفاده از چرم مرغوب در ساخت این بند‌ها کلاس زیبایی آن‌ها را دو چندان می‌کند؛ طول 19 سانتی‌متری بند‌های چرمی در کنار عرض 2 سانتی‌متری، آن را قابل استفاده برای تمامی اندازه‌های مچ دست کرده است. خرید بند چرمی ساعت هوشمند Gear S3 به دلیل زیبایی رنگ‌بندی چرم با کیفیت آن پیشنهاد مناسبی برای دارندگان این گجت می‌باشد.

مزایا:

  • استفاده از متریال چرم در ساخت
  • قفل سگکی فلزی
  • وزن نامحسوس بند

آموزش تعویض بند ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3

خوشبختانه با اعمال استاندارد بند‌های 22 میلی‌متری، تمامی کاربران توانایی تعویض این بندهای ساعت Gear S3 را دارا می‌باشند؛ بدون نیاز به هیچ ابزاری. گفتنی است روش تعویض هر سه بند فلزی، چرمی و سیلیکونی به یک شکل می‌باشد.

آموزش تعویض بند Gear S3

1. در مرحله اول همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید باید در قسمت پشتی بند، ضامن تعبیه شده در هر دو قسمت آن را به سمت چپ بکشید تا پین درون بند رها شده تا بند اولیه را  خارج کنید.

آموزش تعویش بند ساعت هوشمند Gear S3

2. در مرحله بعدی شما باید ضامن بند جدید را به سمت چپ کشیده تا پین در حالت آماده قرارگیری درون محفظه مورد نظر باشد؛ ابتدا سمت چپ پین و سپس سمت راست را وارد کرده و ضامن را رها کنید.

آموزش تعویض بند ساعت گیر S3

3. پس از انجام مراحله قبلی، برای اطمینان از جا افتادن پین، با انگشتان دست خود بند را به آرامی بکشید. عدم بیرون آمدن پین از محفظه مورد نظر یعنی تعویض بند به درستی انجام شده است.

پنجشنبه 23 آذر 1396
بؤلوملر :